Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Danielová, Kamila ; Ing.Žaneta Homoláčová (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti banky prostřednictvím rozvoje její značky. Stávající situace firmy je rozebrána dle teoretických poznatků a metodiky Ko Floora. Následně je firma porovnána s vybranými konkurenty. Na základě porovnání a provedení dalších analýz jsou pro firmu stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky.
Využití konceptů rozvoje značky pro posílení konkurenceschopnosti banky
Bělovská, Lucie ; Dobeš,, Kamil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití konceptů rozvoje značky Air Bank pro posílení konkurenceschopnosti banky. Na základě teoretických poznatků a metodiky dle Ko Floora je zhodnocena stávající situace společnosti. Následně jsou provedeny analýzy k určení pozice značky na trhu. Z výsledků těchto analýz jsou stanoveny návrhy řešení na podporu rozvoje značky.
Strategický rozvoj značky
Slámová, Petra ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky vybraného podniku, kterým je výrobna s rozvozem pizzy a burgerů Comics Pizza & Burgers v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska sloužící k tvorbě strategie budování a rozvoji značky. Na základě poznatků z teoretické části a vymezení metodiky následuje analytická část. Tato část nejprve popisuje základní údaje o podniku. Následně je v analytické části zpracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zároveň zhodnocena současná situace podniku z hlediska postavení na trhu, zákazníků a konkurence. Tyto analýzy vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a k tvorbě návrhů v poslední části diplomové práce.
Využití nástrojů online marketingu pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Keprdová, Šárka ; Svoboda, Štěpán (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posílení konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím využití nástrojů online marketingu. Na základě teoretických znalostí z odborné literatury a provedených analýz současného stavu společnosti jsou vypracovány návrhy opatření přispívající k podpoře rozvoje značky pomocí vybraných online marketingových nástrojů (SEO, PPC, sociální sítě).
Strategický rozvoj značky
Laníková, Dana ; Borek, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky zvoleného podniku, kterým je olomoucká cukrárna a kavárna Zmrzlinárium Café Centro, která se specializuje na výrobu a prodej zmrzliny. Na základě teoretických poznatků je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí kavárny a zhodnocena současná situace kavárny. Analýzou konkurentů, zákazníků, dodavatelů a substitutů je určena stávající pozice značky na trhu kaváren a cukráren v Olomouci a blízkém okolí. Analýzou identity značky jsou odhaleny konkurenceschopné a rizikové oblasti v rámci dalšího rozvoje značky, které jsou zapracovány do návrhů řešení konceptu značky na podporu její konkurenceschopnosti do budoucna.
Proposal for New Brand Development
Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.
Výkonnost vybraných finančních investic
Káňa, Vojtěch ; Širůček,, Martin (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba metodiky hodnocení akcií, která je určena pro portfolio manažery nebo individuální investory. Smyslem je využít standardně používané metody hodnocení akcií omezené na výběr ze sta nejhodnotnějších globálních společností primárně působících na trhu USA. Tento výběr je proveden na základě hodnocení od společnosti Kantar, která každoročně hodnotí společnosti podle stanovených kritérií.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Proposal for New Brand Development
Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.
Výkonnost vybraných finančních investic
Káňa, Vojtěch ; Širůček,, Martin (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba metodiky hodnocení akcií, která je určena pro portfolio manažery nebo individuální investory. Smyslem je využít standardně používané metody hodnocení akcií omezené na výběr ze sta nejhodnotnějších globálních společností primárně působících na trhu USA. Tento výběr je proveden na základě hodnocení od společnosti Kantar, která každoročně hodnotí společnosti podle stanovených kritérií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.